Generelle oplysninger
Furbo Aps
Anpartsselskab
CVR 35403884
Strandvej 3, 7860 Spøttrup
E-mailadresse: info@3-nordic.dk
Telefonnummer: 20425653
Betaling
Alle priser på 3-nordic.dk er i danske kroner og inkl. 25% moms. Priserne er eksklusiv montering/tilslutning. Priserne er dagspriser og alle aftaler er på dansk.
Der tages forbehold for: Prisstigninger, valutaændringer, force majeure, afgiftsændringer, udsolgte varer, restordre, ikke fremkomne varer og tastefejl
Betaling på 3-nordic.dk er online betaling med kort, mobilepay eller kontooverførsel.
Der kan bruges følgende kort/mobilepay:
Dankort
Visa
Mastercard
Mobilepay
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
3-nordic tager ikke gebyrer for brug af kort
Kontooverførsel
Ved betaling med kontooverførsel skal betalingen være på vores konto senest 5 arbejdsdage før varer afgår fra lager.
Levering:
Vi leverer kun til adresser i Danmark, og ikke til Grønland, Færøerne og ikke-brofaste øer. I disse tilfælde omfatter levering til nærmeste afskibningshavn efter nærmere aftale, uanset hvilken adresse der står angivet i din automatiske bekræftelse.
Varer leveres udelukkende på hverdage og altid i gadeplan (til kantsten).
Levering ved mindre forsendelser foregår med GLS hvor der ved bestilling af varer kan vælges mellem 2 leveringsformer. GLS kontakter kunder før levering.
Levering af større forsendelser foregår med Thortrans. Thortrans kontakter kunder før levering
Leveringstid:
Leveringstiden varierer fra produkt til produkt – ses som en oplysning i shoppen under hvert produkt.
Pris Levering:
Alle køb over 500 leveres fragtfri.
Køb under 500,- kr. koster med GLS pakke omdeling kr. 95,-
Køb under 500,- kr. koster med afhentning i GLS pakkeshop kr. 69,-
Hvis varen ikke modtages:
Kan du – trods aftale ikke modtage varen og der ikke findes mulighed for at stille varen, vil ny levering blive forsøgt ifølge ny aftale med dig. Ved en ny levering betales en ny fragt af dig. 3-nordic kan ikke gøres ansvarlig for udgifter i forbindelse med for sen levering, transportskade eller andet som medfører tab eller håndværkerudgifter.
Når varen modtages:
Ved modtagelse af varen skriver du under på at du dels har modtaget varen og dels at varen ikke har synlige transportskader. Hvis emballagen er brudt/skadet skal du undersøge varen og er denne beskadiget tager fragtmanden varen retur. Såfremt emballagen er beskadiget er det vigtigt at dette påføres fragtbrevet ved kvittering.
Fortrydelsesret
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved vores info mail.I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Returnering
Hvis du ønsker at fortryde eller ombytte en eller flere varer, skal du hurtigst muligt kontakte os via mail info@3-nordic.dk eller tlf. 20425653
Vi refunderer det fulde beløb – uden tidsbegrænsning – på varer, der returneres med købsdokumentation i form af bon eller ordrenummer.
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for: tunge møbler der kræver en større lastbil.
Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 300 kr. Har du spørgsmål til dette er du velkommen til at skrive til os på info@3-nordic.dk.
Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
- Hvor varen og købesummen udveksles samtidig med indgåelse af en aftale uden for den erhvervsdrivendes forretningssted, hvis købesummen ikke overstiger 350 kr.
- Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi beløbet svarende til produktets pris, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet:
Vi sørger for at afhente varen hos dig – mod forudgående aftale.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Reklamation
Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos EKF Living og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Den dataansvarlige på www.3-nordic.dk er virksomhedens ejer.
Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.)
Som registreret hos 3-nordic, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: vores info mail
Hos 3-Nordic.dk er der prismatch på alle varer.
Dette er en garanti for at vores kunder altid er sikret den billigste pris på de produkter som vi sælger. Garantien dækker før køb og indtil 14 dage efter dit køb.
Hvorfor prisgaranti?
Vi forsøger altid at sælge varer til den rigtige pris og følger derfor løbende de priser som vore konkurrenter sælger tilsvarende varer til. Vi ønsker helt klart at have markedets bedste priser! Finder vore kunder mod forventning en tilsvarende vare billigere, nedsætter vi straks prisen eller udbetaler differencen.
Hvordan fungerer det?
Hvis du finder en tilsvarende vare der matcher vores vare, henvender du dig på vores service mail med dine oplysninger og vi vil indenfor 1-2 arbejdsdage vende tilbage med resultatet af priskontrollen, efter at vi har undersøgt sagen.
Hvilke betingelser skal være opfyldt?
Følgende betingelser skal være opfyldt for at vi kan acceptere en evt. tilbagebetaling af et beløb:
- Der må maksimalt gå 14 dage fra fakturadato til du sender din henvendelse til os.
- Det skal være den nøjagtige samme vare.
- Prisen skal være fra en webshop med dansk moms nummer.
- Varen skal være på lager hos webshoppen
- Prisen på webshoppen må ikke være en tilbudspris eller nedsat pris på nogen måde.
- Prisen skal være sammenlignelig med hensyn til fragt og betalingsgebyrer.
Hvis du har spørgsmål til vores prismatch er du altid velkommen til at kontakte os på telefon eller mail.
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores info mail.. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. https://taenk.dk/raadgivning-og-rettigheder/saadan-klager-du
Handelsbetingelserne er senest opdateret den 1.april 2022